close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

תל אביב על המים- 5 עצות לחופש מוצלח בעיר ללא הפסקה

אלעד אקרמןיב סיוון, תשעז06/06/2017

חופים יפהפיים, טיילת חדישה, מסלולי אופניים, גלריות, מוזיאונים, בתי קפה ייחודיים ושווקים ססגוניים. חופשה בתל אביב לא דומה לשום דבר אחר שהכרתם ומבטיחה חוויה תוססת ללא הפסקה

תגיות:
המילה "חופש" זורקת אתכם לאתרים אקזוטיים בחו"ל או לים המלח ואילת? כדאי שתנסו לחשוב אחרת, למשל בכיוון של חופשה אורבנית בתל אביב. העיר העברית הראשונה נושאת בכבוד את התואר "עיר ללא הפסקה" והכי מתאימה לחופשה כזו.

על שפת הים והטיילת המתחדשת ניצבים בתי מלון המספקים נוף מסחרר ושקיעות זהב, ולאורך 12 החופים נמתח מסלול אופניים עליו תוכלו לרכוב מיפו העתיקה ועד תל ברוך בצפון. וכיוון שיש עוד המון מה לעשות בעיר,

הכנו לכם 5 עצות לחופש תל אביבי מוצלח:
• בית בן גוריון
ביתם של פולה ודוד בן גוריון פתוח לקהל המבקרים מאז 1974, ומאפשר לראות מקרוב את אורח חייו של ראש הממשלה ושר הביטחון הראשון של מדינת ישראל. הבית שנבנה בראשית שנות השלושים ועבר כמה גלגולי שיפוצים שימש את הזוג עד שעברו להתגורר בשדה בוקר וגם בתקופה מאוחרת יותר – עד למותו של בן גוריון.
כתובת: שדרות בן גוריון 17. שעות פעילות: א', ג', ד', ה' - 8:00-15:00; ב' - 8:00-17:00; יום ו' - 8:00-13:00; שבת - 11:00-14:00.

• מוזיאון נחום גוטמן
בלבו של בית היסטורי שנבנה בנווה צדק ב-1887 מציג מוזיאון נחום גוטמן לאמנות את פועלו של גוטמן כצייר, מאייר, פסל וסופר ילדים. התערוכות משלבות את עבודותיו הרבות בכל תחומי האמנות בהם עסק, ומציגות את נופי העיר תל אביב והעיר יפו שכה אהב לצייר.
כתובת: שמעון רוקח 21, נווה צדק. שעות פעילות: יום א' - סגור; ב'-ה'-16:00-10:00; ו' - 14:00-10:00; שבת - 15:00-10:00.

• טיול בשכונת נווה צדק
נווה צדק היא השכונה הראשונה שהוקמה מחוץ לחומות יפו ב-1887. במילים אחרות: מכאן הכל התחיל, ומומלץ לשלב במהלך החופשה סיור בין הסמטאות היפהפיות, במהלכו תיהנו מבתים שנבנו בארכיטקטורה מרשימה, חנויות בוטיק ייחודיות ובתי קפה קטנים. בערב מוארת רחבת סוזן דלל באור יפהפה ואפשר לשבת בנחת על אחד הספסלים וליהנות מהשקט.

• שדרות רוטשילד
השדרה הכי מפורסמת בתל אביב התחילה את דרכה ממש עם הכרזת העיר. על חולותיה התקיימה הכרזת המגרשים המפורסמת ובעקבותיה נבנו ראשוני הבתים בעיר. גם אחרי יותר מ-100 שנה שנסללה, היא עדיין נחשבת לאחד המקומות הכי יוקרתיים בתל אביב. תוכלו לרכוב בה על אופניים במסלול מיוחד, אבל אנחנו ממליצים דווקא על שיטוט רגלי במהלכו תגלו את הבתים הישנים של פעם השוכנים לצד בתי קפה ומסעדות וחנויות. בקצה השדרה שוכן תיאטרון הבימה ולצדו היכל התרבות בו מתקיימים קונצרטים והופעות של אמנים מכל רחבי העולם.

• שוק לוינסקי
תחילתו של שוק לוינסקי בשנות השלושים של המאה הקודמת, אז התיישבו בסביבתו יהודי סלוניקי שהיו ממקימי שכונת פלורנטין ופתחו חנויות דגים, גבינות ותבלינים. עלייתם של יהודי איראן לאזור הוסיפה לו את מטעמי המטבח הפרסי, ובשוליו נפתחו מסעדות קטנות המגישות מאכלים עממיים. נראה אם תצליחו לעמוד בפיתוי אל מול הניחוחות, הצבעים, התבלינים והאווירה.

הכתבה בחסות מלונות פתאל המציעה מבחר מלונות בתל אביב ליד הים באזור אתרי תיירות ובילויים
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה